رئیس اداره امور تبلیغ نخبگان بیان کرد:

شکوفایی تمدن نوین اسلامی با واگذاری مناصب مهم کشور به جوانان نخبه، متخصص و مومن

تاریخ انتشار:
رئیس اداره امور تبلیغ نخبگان معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در نشست علمی که با موضوع «امید به آینده انقلاب در شکوفایی تمدن نوین اسلامی» برگزار شد بیان کرد: واگذاری مناصب مهم وکلیدی کشور به جوانان نخبه، متخصص، مومن و دارای انگیزه ما را به آینده کشور و شکوفایی تمدن نوین اسلامی امیدوار می سازد.
شکوفایی تمدن نوین اسلامی با واگذاری مناصب مهم کشور به جوانان نخبه، متخصص و مومن

به گزارش خبرنگار بلاغ، به همت اداره کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، نشست علمی با موضوع «امید به آینده انقلاب در شکوفایی تمدن نوین اسلامی» در سالن شهید سلیمانی برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام و المسلمین عباس زاده رئیس اداره امور تبلیغ نخبگان معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با طرح سوالی مبنی بر اینکه تمدن نوین اسلامی چه قدر با واقعیت ها تطابق دارد؟ در جواب بیان کرد: با توجه به تجربه بیش از چهار دهه ی انقلاب اسلامی و کنشگری درعرصه بین المللی و پشت سر گذاشتن گردنه های پر پیچ خم و همچنین مقابله جدی با دشمنان متجاوز، ثابت شده است موضوع تمدن نوین اسلامی در حال شکل گیری و رشد می باشد.

وی در ادامه افزود: هرچند دراین میان رقبای سرسخت منطقه ای و دشمنان کینه توز جهانی تلاش سرسخت در مهار توانایی کشور ایران دارند، اما با تکیه بر قدرت الهی و تلاش جوانان برومند در زمینه هایی همچون علمی، فرهنگی، دیپلماسی و به خصوص دفاعی رشد چشمگیری داشته و همگان بر آن اذعان دارند.

رئیس اداره امور تبلیغ نخبگان گفت: اگر درمورد آینده بحث کنیم و امید به شکوفایی تمدن نوین اسلامی با تفکر انقلابی داشته باشیم، نیازمند تلاش و کنشگری مضاعف جهادی هستیم و این امر نیازمند نیروی انسانی متخصص، مومن و توانمند در حوزه های مختلف اعم از سیاسی، اقتصادی، دیپلماسی و قدرت دفاعی با فرهنگ دینی می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عباس زاده اظهار داشت: ایجاد فضای مناسب برای شکوفایی استعدادهای نیروی انسانی از مولفه های مهم و ضروری بوده که اعتماد و واگذاری مناصب مهم وکلیدی کشور به جوانان نخبه، متخصص، مومن و دارای انگیزه ما را به آینده کشور و شکوفایی تمدن نوین اسلامی امیدوار می سازد.

وی در پایان مطالب خود خاطر نشان کرد: نخبگان کشور می توانند با تکیه بر داشته های معنوی و تجارب موفق چند دهه مدیریت کشور و ترمیم بخش‌های ناموفق و همچنین تبدیل تهدیدهای دشمنان به فرصت، نقش مهمی در موفقیت کشور داشته باشند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.