به همت اداره کل تبلیغ عمومی برگزار شد؛

سومین نشست انتقال تجارب در جهت مطالبات تبلیغی مقام معظم رهبری

تاریخ انتشار:
به همت اداره کل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، سومین نشست انتقال تجارب در جهت مطالبات تبلیغی مقام معظم رهبری با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسین ملانوری معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه، حجت الاسلام و المسلمین سید حامد شریعتمداری مدیرکل تبلیغ عمومی و جمعی از مدیران گروه های تبلیغی برگزار شد.
سومین نشست انتقال تجارب در جهت مطالبات تبلیغی مقام معظم رهبری

به گزارش خبرنگار بلاغ، سومین نشست انتقال تجارب در جهت مطالبات تبلیغی مقام معظم رهبری به همت اداره کل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسین ملانوری معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه، حجت الاسلام و المسلمین سید حامد شریعتمداری مدیرکل تبلیغ عمومی و جمعی از مدیران گروه های تبلیغی در سالن جلسات رضوان برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین ملانوری ضمن گرامیداشت ایام شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها، وحدت و هماهنگی بین نهادهای حوزوی را یک امر ضروری دانست و گفت: در سالیان قبل بین نهادهای تبلیغی کشور بسیار فاصله وجود داشت، حتی بین حوزه و دانش آموختگان خود این امر مشاهده نمی شد. اما هم اکنون با فعالیت هایی که صورت گرفته است شاهد وحدت بین نهادهای تبلیغی حوزوی می باشیم. با توجه به اینکه چند نهاد مختلف در کشور متولی امر تبلیغ و فرهنگ می باشد طبعا اختلاف سلیقه و برنامه وجود خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: ضعف در اطلاع رسانی مشکل غالب گروه های تبلیغی و متولیان امر فرهنگی و تبلیغی کشور می باشد. به طور مثال گروه های تبلیغی از مشروح فعالیت های یکدیگر با خبر نبوده و اطلاعی از فرایند برنامه های دیگر گروه ندارند، همچنین سازمان و نهادهای فرهنگی و تبلیغی گشور نیز از اقداماتی که دیگر نهادها در امر تبلیغ انجام می دهند بی خبر هستند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه بیان کرد: ضعف در اطلاع رسانی موجب می گردد نارضایتی ها پیش آید، این ضعف باید به صورت فوری و جدی رفع گردد.

حجت الاسلام والمسلمین ملانوری در تشریح بیان رهبر معظم انقلاب «تبلیغ باید در رتبه اول قرار بگیرد» اظهار داشت: آنچه که از قبل در حوزه های علمیه شاهد بودیم این بود که برای حوزه چهار رسالت «آموزش»، «پژوهش»، «تهذیب» و «تبلیغ» در نظر گرفته می شد. که رسالت تبلیغ عموما به عنوان رسالتی که بر عهده مبلغ می باشد تفسیر می گردید. باید توجه داشت که بیانات رهبر معظم انقلاب بدین معنا نمی باشد که سه مورد اول کمرنگ شود و تمام فعالیت ها بر اساس رسالت تبلیغ صورت گیرد بلکه آن موراد مقدمه ای است برای یک هدف ولاتر که آن تبلیغ می باشد.

گفتنی است در ادامه این نشست، مدیران گروه های تبلیغی به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص موضوع انتقال تجارب تبلیغی در جهت مطالبات مقام معظم رهبری، پرداختند.

سومین نشست انتقال تجارب در جهت مطالبات تبلیغی مقام معظم رهبری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.