به همت گروه تبلیغ تخصصی سلامت معنوی صورت گرفت:

مجموعه پوسترهای معرفتی-فرهنگی ویژه مراکز درمانی منتشر شد

تاریخ انتشار:
مدیر گروه تبلیغ تخصصی سلامت معنوی اظهار داشت: با هدف تامین نیازهای معرفتی و فرهنگی مراکز درمانی و با توجه به مکان های متنوع در بیمارستان جهت نشر معارف دینی مرتبط با نیازهای بیماران، همراهان بیمار و کادر درمان، «مجموعه پوسترهای معرفتی-فرهنگی ویژه مراکز درمانی» تولید شده است.
مجموعه پوسترهای معرفتی-فرهنگی ویژه مراکز درمانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلاغ، حجت الاسلام و المسلمین جواد مهدوی یگانه مدیر گروه تبلیغ تخصصی سلامت معنوی و از مبلغان فعال اداره کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار ما، از تولید «مجموعه پوسترهای معرفتی-فرهنگی ویژه مراکز درمانی»، سخن گفت.

حجت الاسلام و المسلمین مهدوی یگانه اظهار داشت: گروه تخصصی سلامت معنوی، بیش از13 سال است که در مراکز درمانی کشور و در سه حوزه «عیادت بیماران»، «ارتباط با کارکنان مراکز درمانی» و «مشاوره دینی» به فعالیت تبلیغ تخصصی می پردازد.

وی در ادامه افزود: این گروه تخصصی توانسته است با حمایت  اداره کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی ویژه مبلغان در مرکز آموزش های کاربردی نماید که بر اساس این برنامه آموزشی، مبلغان گروه دوره مقدماتی و تخصصی تبلیغ بالینی را با بیش از 120 ساعت گذارنده و پس از موفقیت و قبولی در دوره و همچنین کارورزی و آزمون علمی، اقدام به فعالیت تبلیغی در مراکز درمانی خواهند داشت.

مدیر گروه تبلیغ تخصصی سلامت معنوی گفت: فعالیت های تخصصی این گروه، با رویکرد تعمیق باورهای دینی بیمار و کادر درمان و با هدف عمل به سیره و رفتار معصومین علیهم السلام در مواجهه با بیماران و با بهره گرفتن از بهترین فرصت های عاطفی و روانی به وجود آمده در مراکز درمانی و با مدیریت صحیح احساسات، ایجاد کننده یک ارتباط صمیمی و معنوی با بیمار بوده و با  تعامل صحیح و هنرمندانه با بیماران و همراهان بیمار و همچنین کارکنان مراکز درمانی، می توان بذر محبت و رحمت و زیبایی اسلام در دل آنان ایجاد نمود، و به افزایش تعمیق باورهای دینی و معرفتی آنان اقدام نمود.

حجت الاسلام و المسلمین مهدوی یگانه بیان کرد: از دیگر اهداف گروه تبلیغ تخصصی سلامت معنوی، ترویج و اشاعه فرهنگ زیبای عیادت از بیماران، آموزش معارف دینی و معرفتی، کاهش اضطراب و نگرانی بیماران و کادر درمان و افزایش امید به زندگی، اعتماد به نفس و آرامش روانی آنان می باشد.

وی ادامه داد: پس از سال ها فعالیت در مراکز درمانی با توجه به شرایط و موقعیت های متنوع موجود در بیمارستان از تولد تا مرگ، این دغدغه همیشه وجود دارد که باید به نیازهای معنوی و معرفتی بیماران و کارکنان مراکز درمانی پاسخ داده شود. از این رو بر آن شدیم که کارگروه ویژه ای در این رابطه تشکیل شود و کارشناسان گروه، به تحقیق و پژوهش در موضوعات مورد نیاز اقدام نمایند و پس از چندین ماه تلاش، محتوای انگیزشی و معرفتی به صورت تخصصی برای بیماران، همراهان آنان و همچنین کادر درمان تولید و با هدف نصب در محیط های مختلف مراکز درمانی منتشر گردید.

حجت الاسلام و المسلمین مهدوی یگانه گفت: محصولات مذکور، به صورت اسلایدهای نمایشی جهت پخش در مانیتورهای بیمارستان نیز تدوین شده که قابلیت نمایش آن در ساعات مختلف در سالن های انتظار و اتاق های بیمارستان و درمانگاه را فراهم نموده است.

برای دانلود رایگان مجموعه پوسترهای معرفتی-فرهنگی با کیفیت بالا ویژه مراکز درمانی اینجا کلیک نمائید.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.