بررسی جایگاه روش‌های فعال تدریس در فرایند تعلیم و تربیت از دیدگاه قرآن کریم

تاریخ انتشار:
بررسی جایگاه روش‌های فعال تدریس در فرایند تعلیم و تربیت از دیدگاه قرآن کریم
نویسنده: آزمایش، هانیه
نام مرکز: پردیس دانشگاه تبریز
استاد راهنما: ادیب، یوسف
استاد مشاور: نقدی، اصغر
سال دفاع: 1395
مقطع تحصیلی: كارشناسى ارشد

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.