آسیب شناسی روش تدریس درس تعلیم و تربیت اسلامی با رویکرد پژوهش کیفی از منظر اساتید علوم تربیتی و دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه های تهران

تاریخ انتشار:
آسیب شناسی روش تدریس درس تعلیم و تربیت اسلامی با رویکرد پژوهش کیفی از منظر اساتید علوم تربیتی و دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه های تهران
نویسنده: کورش حسنی - اکبر صالحی
نام نشریه: پژوهشنامه تربیت تبلیغی، تابستان 1392، سال اول، ش 2
آسیب شناسی روش تدریس درس تعلیم و تربیت اسلامی با رویکرد پژوهش کیفی از منظر اساتید علوم تربیتی و دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه های تهران

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.