رئیس گروه تولید محتوا خبر داد؛

شماره 4 پژوهشنامه تبلیغ اسلامی منتشر شد - دانلود

تاریخ انتشار:
به همت گروه تولید محتوا در معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شماره 4 پژوهشنامه تبلیغ اسلامی انتشار یافت.
شماره 4 پژوهشنامه تبلیغ اسلامی منتشر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلاغ، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی آزادیان رئیس گروه تولید محتوای معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار ما از انتشار شماره 4  پژوهشنامه تبلیغ اسلامی خبرداد.

حجت الاسلام والمسلمین آزادیان بیان کرد: این پژوهشنامه به صورت الکترونیکی منتشر می شود و سه شماره قبلی این پژوهشنامه با عنوان فصلنامه افق تبلیغ منتشرشده است.

وی در ادامه افزود: پژوهشنامه تبلیغ اسلامی در شماره 4 خود به موضوعاتی چون «بایسته های تبلیغ و مبلغ دینی از منظر قرآن»، «جهاد تبیین در زمانه جمهوری اسلامی ایران و نقش روحانیت در آن»، «نقش تبلیغ در هدایت انسان از منظر آیات و روایات»، «اصول انسان شناختی در سنت علوی»، «بررسی کیفی عوامل دروغ میان زوجین و راهکارهای برون رفت» و «تحلیل انتقادی سنت از دیدگاه سلفیه» پرداخته است.

رئیس گروه تولید محتوا تصریح کرد: فضلا، دانشجویان و محققان حوزوی و دانشگاهی می توانند برای مشاهده مقالات به سامانه اینترنتی jip.dte.ir مراجعه نمایند.

سردبیر  پژوهشنامه تبلیغ اسلامی اظهار داشت: نویسندگان فرهیخته می توانند مقالات تحقیقی خود را در عرصه های تبلیغ و معارف اسلامی برای انتشار به سامانه فوق ارسال کنند. به مقالاتی که برای چاپ تایید شوند حق التالیف تعلق میگیرد.

شایان ذکر است مبلغان محترم می توانند فایل PDF شماره 4 پژوهشنامه تبلیغ اسلامی را از پایین همین صفحه دانلود نمایند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.