به همت اداره کل تبلیغ تخصصی برگزار گردید؛

نشست هم اندیشی مبلغان نخبه با حضور مدیر کل پژوهشی دادستانی ویژه روحانیت

تاریخ انتشار:
به همت اداره کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، نشست هم اندیشی مبلغان نخبه با حضور مدیر کل پژوهشی دادستانی ویژه روحانیت برگزار گردید.
هم اندیشی مبلغان نخبه با حضور مدیر کل پژوهشی دادستانی ویژه روحانیت

به گزارش خبرنگار بلاغ، به همت اداره کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نشست هم اندیشی مبلغان نخبه با حضور مدیر کل پژوهشی دادستانی ویژه روحانیت در سالن جلسات مرکز همایش های غدیر برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین عباس زاده رئیس اداره امور تبلیغ نخبگان معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، هدف از برگزاری این نشست را یافتن راهکارهای عملی به منظور مقابله با آسیب ها وچالش های اجتماعی روحانیت دانست و در ادامه تصریح کرد: برخی از مشکلات به شخص روحانیت و و برخی دیگر به بستگان وی بر می گردد.

وی اظهار داشت: مسائلی مانند معیشت و تورم و به دنبال آن ورود به مسائل اقتصادی مثل بورس و مضاربه و تضمین فعالیت های اقتصادی با چک وسفته و نداشتن علم و تجربه، مشکلاتی را برای قشر روحانیت ایجاد کرده است.

رئیس اداره امور تبلیغ نخبگان گفت: برخی دیگر از مشکلات به نوع رفتارهای اجتماعی مرتبط است که این مباحث مربوط به آسیب و جرم و شئون می باشد، هرچند آمارهای موجود نسبت به سایر اصناف خیلی کمتر نشان می دهد ولی همین آمار کم نیز، ضربه اساسی به این صنف وارد می سازد.

حجت الاسلام و المسلمین عباس زاده در ادامه اشاره ای به مشکلات جامعه و مدیریت دولت‌ها داشت و بیان کرد: نوعا مردم هرگونه کم کاری، اختلاس، تورم، ویژه خواری و امثال این مسائل را به روحانیت فعال در جامعه نسبت می دهند و برای عقده گشایی، به پیروی از رسانه های معاند اقدام به اهانت و کشف حجاب می کنند و در مواجهه با این گونه مسائل چالش جدی درست می شود.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.