به همت گروه تأمین منابع معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی؛

کتاب عبادت در آیینه اعتدال منتشر شد

تاریخ انتشار:
اثر حاضر، تلخیص و باز نویسی کتاب درآمدی بر سبک بندگی؛ اعتدال عبادی در سیره معصومان(ع) است، این کتاب به بررسی میانه روی در عبادت در سنت پیامبر اکرم(ص) و سیره اهل بیت(ع) می پردازد.
کتاب عبادت در آیینه اعتدال منتشر شد

به گزارش بلاغ، کتاب عبادت در آیینه اعتدال به قلم کاظم دلیری از سوی گروه تامین منابع معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی منتشر شد.
در مقدمه کتاب آمده است: اثر حاضر، تلخیص و باز نویسی کتاب درآمدی بر سبک بندگی؛ اعتدال عبادی در سیره معصومان(ع) است، این کتاب به بررسی میانه روی در عبادت در سنت پیامبر اکرم(ص) و سیره اهل بیت(ع) می پردازد.
اثر حاضر شامل دو فصل است:فصل اول جایگاه و ارزش عبادت در اسلام است و این فصل شامل عناوینی همچون ستایش و میانه روی در زندگی، توصیه به میانه روی در عبادت، نفی رهبانیت در اسلام، متانت دین و لزوم مدارا در آن، تقسیم سه گانه اوقات به عبادت، کار و لذت، آسیب های روحی و جسمی افراط در عبادت، شاخصه های ارزش گذاری عبادت، لزوم رشد همه جانبه فضایل انسانی، اهمیت توجه به جنبه های بشری معصومان می باشد. در فصل دوم با عنوان بازشناسی حدود کمی عبادت مستحب،کتاب حاضر به تبیین موضوعاتی همچون  روزه مستحب، نماز مستحب، شب زنده داری، تلاوت قرآن، ذکر، میانه روی در شیوه های عبادت پرداخته است.
کتاب عبادت در آیینه اعتدال در 168 صفحه و شمارگان 500 نسخه توسط انتشارات بوستان کتاب عرضه می ­شود.
برای تهیه و خرید کتاب عبادت در آیینه اعتدال به شماره اتاق 304 معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی مراجعه شود.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.